BRATISLAVA (SFZ) – Zástupcovia Slovenského futbalového zväzu a ST. NICOLAUS Group a.s., marketingový riaditeľ Slovenského futbalového zväzu Lukáš Donoval a riaditeľ segmentu NEALKO ST. NICOLAUS Group a.s. Miroslav Horecký, uzavreli novú partnerskú zmluvu. Minerálna voda značky Budiš bude od novej sezóny k dispozícii pre všetky seniorské a juniorské reprezentačné tímy počas zápasov a reprezentačných zrazov.
Budiš – Slovenská jednotka v minerálnych vodách
Minerálna voda Budiš je už desiatky rokov symbolom kvality, zdravia a sviežosti. Jej prirodzené zloženie, bohaté na hydrogénuhličitany, sírany a vápnik, priaznivo pôsobí na trávenie, podporuje hydratáciu a celkovú pohodu. Vďaka týmto vlastnostiam je Budiš ideálnou voľbou pre aktívnych ľudí, športovcov aj každodenné pitie.
Za značkou Budiš stojí spoločnosť ST. NICOLAUS Group a.s., líder na trhu s minerálnymi vodami a alkoholickými nápojmi na Slovensku. So svojím bohatým portfóliom a dlhoročnými skúsenosťami prináša produkty, ktoré spájajú tradíciu, inováciu a vysokú kvalitu. Minerálka Budiš je jedným z najvýznamnejších produktov tejto spoločnosti, pričom dlhodobo je najpredávanejšou slovenskou minerálkou.
„Spojenie značky Budiš so slovenským futbalom je pre nás prirodzený krok. Ako slovenská jednotka medzi minerálnymi vodami chceme podporovať športovcov v ich výkonoch a hydratácii. Veríme, že toto partnerstvo prinesie nové možnosti ako pre hráčov, tak aj pre fanúšikov,“ uvádza Miroslav Horecký, riaditeľ segmentu NEALKO ST. NICOLAUS Group a.s.
Budiš a šport
Spojenie značky Budiš so športom nie je náhodné. Ako prírodný ionťák podporuje zdravú hydratáciu a dodáva telu potrebné minerály počas aj po fyzickej námahe. Dlhodobá spolupráca so športovcami ako je hokejista Juraj Slafkovský, a teraz aj partnerstvo so Slovenskou futbalovou reprezentáciou, odráža víziu značky – inšpirovať k aktívnemu a zdravému životnému štýlu.
„Futbal je dynamický šport a vyžaduje detailný prístup na úrovni prevencie a regenerácie. Zdravie hráčov je pre nás priorita a tak spojenie futbalu a minerálnej vody je pre nás logickým a prirodzeným krokom,“ povedal marketingový riaditeľ Slovenského futbalového zväzu, Lukáš Donoval a dodal: „Zvýšená starostlivosť o zdravie športovcov a s ňou spojené investície dokonale zapadajú do hodnotového rebríčka našej futbalovej organizácie. Aj preto vnímam spojenie futbalu a minerálnej vody Budiš ako prirodzené, autentické a hodnotné.“