SFZ – Novým generálnym partnerom SFZ sa stala spoločnosť Lidl

Streda, 13.3.2024 16:23 | Posledná aktualizácia 14.3.2024 12:30
Ján Kováčik a Zita Szlavikovics, LIDL .jpg

BRATISLAVA (SFZ) – Prezident Slovenského futbalového zväzu Ján Kováčik na tlačovej konferencii predstavil nového generálneho partnera zväzu, ktorým sa od stredy 13.marca stáva známy potravinový reťazec, spoločnosť Lidl. Generálna riaditeľka Lidl Slovenská republika Zita Szlavikovics a Ján Kováčik svoje partnerstvo potvrdili aj podpisom dresu slovenskej futbalovej reprezentácie.

Slovenskú futbalovú reprezentáciu tak pomyselne doplnil nový hráč, ktorým je dobre známy diskont pôsobiaci na našom trhu - Lidl. Tak, ako je voľbou číslo jeden medzi slovenskými zákazníkmi, rovnakou sa stal aj pre Slovenský futbalový zväz. „Vítame Lidl v našej futbalovej rodine a tešíme sa z tejto spolupráce o to viac, že svoje sily spájajú lídri vo svojich odboroch. Úlohou lídrov je svoje postavenie každodenne potvrdzovať a som presvedčený, že ciele a úlohy, ktoré sme si predsavzali, spoločne dokážeme naplniť k obojstrannej spokojnosti, uviedol Ján Kováčik, prezident SFZ. 

Rozhodnutie stať sa generálnym partnerom slovenského futbalu priblížila Zita Szlavikovics, generálna riaditeľka Lidl Slovenská republika: „Futbal je jednotkou na Slovensku, prináša ľuďom radosť a nezabudnuteľné momenty, presne ako Lidl. Sme hrdým partnerom všetkých reprezentácii, mužských i ženských a tiež detských projektov. Rovnako ako naše produkty, aj futbal je pre všetkých. S futbalom kladieme spoločný dôraz na kvalitu a ťah na bránku, spája nás tiež dynamika a dôraz na zdravý životný štýl. Na Slovensku sme už dvadsať rokov a záleží nám na úspechu tejto krajiny, vrátane športového.“

Obchodný reťazec sa pýši jednotkou v čerstvosti a kvalite, ktorú chce preniesť aj na ihriská. Nie je novinkou, že aj samotní hráči a hráčky si strážia svoje jedálničky a dbajú na príjem živín, a to predovšetkým pred zápasmi. Tí najpovolanejší priblížili, čo musí byť súčasťou ich stravy. „Nie je to nič špeciálne, len jednoducho zdravé a vyvážené menu, veľa ovocia a zeleniny,“ uviedol Juraj Kucka, slovenský futbalový reprezentant. Svoju rutinu tesne pred zápasom prezradila i Martina Geletová, brankárka slovenskej ženskej reprezentácie: „Pred samotným výkonom sa rada posilním napríklad cereáliami, či viacerými druhmi ovocia. K mojim obľúbeným patrí banán alebo hrozno.“ 

Bežný futbalový život sa tak nezaobíde bez pestrých surovín, ale rovnako ani podpory či motivácie. Sezóna si vyžaduje takmer nepretržitú koncentráciu a silnú oporu. Aj samotní hráči a hráčky sa zhodujú, že motivácia a podpora z najbližších kruhov, či z radov realizačného tímu, je pre nich doslova kľúčová. „Pre mňa je samotným hnacím motorom len to, že vstúpim na ihrisko a to mi stačí,“ dodal Nino Marcelli, slovenský reprezentant do 21 rokov. Od tohto momentu sa Lidl hrdo hlási ku svojmu novému generálnemu partnerstvu nielen pre domácu reprezentáciu mužského A-tímu, ale aj ženského a neopomenuteľnou súčasťou sú i mládežnícke kategórie vrátane detských futbalových projektov, pri ktorých bude stáť.



SFZ

Značky