ViOn myslí aj na najmenších priaznivcov.
zdroj: FC ViOn Zlaté Moravce
ZLATÉ MORAVCE (SFZ) – Futbalové ihrisko sa tentoraz stane miestom, kde budú hrať prím nielen góly, ale aj fantázia najmenších návštevníkov. Šláger druhého kola MONACObet ligy medzi Zlatými Moravcami a Banskou Bystricou sa ponesie v duchu akcie Deti na ťahu.
Myšlienka spája športový zážitok s rodinnou atmosférou a zároveň tvorivosťou. „Počas baráže proti Trenčínu sme cítili obrovskú podporu, čo nás veľmi nabudilo a táto chuť stále trvá. Vtedy sa hralo v utorok večer, preto sme fanzónu pripravili primárne pre dospelých, ale na štadióne boli naopak prevažne deti. To kompletne zmenilo naše uvažovanie. Presne preto im chceme venovať zápas,“ vysvetľuje PR manažér Matej Zima, ako sa rodil sympatický nápad.
Na Tekove vycítili výraznejší záujem zo strany priaznivcov nižšej vekovej kategórie už vlani, keď mali príležitosť zmerať si sily s českým gigantom: „Zlom nastal pred rokom počas prípravného duelu proti Slavii Praha. Dovtedy sme komunikáciu smerovali primárne na najmladších. Myšlienkou bolo, že keď si ich vychováme, v budúcnosti budú chodiť na zápasy aj so svojimi deťmi, čím budeme budovať fanúšikovskú základňu cez generácie.“
„Po stretnutí so Slaviou sme však zaznamenali výrazný nárast záujmu zo strany dospelých, čo predstavovalo zlom v našom prístupe. Dnes sa opäť vraciame k zameraniu na mladšie ročníky. Deti sú už teraz v aktívnom kontakte s klubom a my si tak vychovávame nových fanúšikov pre budúce generácie,“ približuje marketingovú stratégiu zástupca ViOnu.
Konfrontácia dvoch veľkých favoritov súťaže sa mimo trávnika ponesie takmer podľa bežného scenára. Mladé publikum však dostalo jasne definovanú úlohu. „Na štadióne sa z organizačného a brandingového hľadiska nič nezmenilo. Ide len o to, že pred tribúnou D bude vyhradené miesto, kde majú detskí návštevníci možnosť odovzdať svoje výkresy. Odmenený budú diplomom, sladkosťou a potom si už môžu užiť dobrý futbal,“ ozrejmuje Zima.
Logo klubu, portrét ich obľúbenca v kopačkách či niečo úplne iné. Čo sa napokon bude nachádzať na jednotlivých dielach zostáva čisto na ich tvorcoch. Dočká sa autor toho najkrajšieho špeciálnej odmeny? „Uvažujeme o tom, je to v štádiu riešenia. Definitíva padne začiatkom budúceho týždňa. Všetky kresby však budú počas tretieho kola proti Slávii TU Košice zavesené na štadióne vedľa hracej plochy pri sponzorských banneroch,“ vraví PR manažér klubu zo Zlatých Moraviec.
Piatkový šláger patrí medzi najočakávanejšie súboje sezóny, preto sa objaví aj na obrazovkách stanice STVR ŠPORT. Slušne by sa však mali zaplniť aj tribúny v jeho dejisku. „Pred rokom sme odohrali prvý domáci zápas proti Prešovu, takisto tímu s postupovými ambíciami. V hľadisku bolo vyše 2600 divákov,pričom sme pripravili sprievodnú akciu menšieho rozsahu. Tento rok to posúvame na vyššiu úroveň a veríme, že sa to odzrkadlí na návšteve,“ uzatvára Matej Zima.